Lid worden

De VIBA is een organisatie met een lange geschiedenis, maar nog steeds volop in ontwikkeling.  We raden onze leden aan om de website goed in de gaten te houden voor nieuwe activiteiten en ontwikkelingen rondom bio-logisch bouwen en ontwerpen.

Door lid te worden van de Vereniging Integrale Bio-Logische Architectuur ondersteunt u de visie van de VIBA.

Als VIBA-lid heeft u toegang tot het groeiende netwerk  van gedreven VIBA-leden, bestaande uit architecten, landschapsdesigners, ontwerpers, bouwers, aannemers, studenten, enzovoort.  Het VIBA-lidmaatschap is aantrekkelijk voor zowel professionals, studenten, als particulieren. VIBA-leden profiteren van voordelen zoals:

• Gratis deelname aan één of meerdere werkgroepen en/of commissies;
  • Toegang tot onze snel uitbreidende databank;
  • Korting op verenigingsactiviteiten;
  • Actieve deelname aan de website;
  • Gratis toegang tot het maandelijkse VIBA Café;
  • Gratis toegang tot het maandelijkse VIBA Praktijkcafe (voor en door VIBA-leden);
  • Gratis informatieverstrekking over activiteiten en ontwikkelingen binnen en buiten VIBA d.m.v. Nieuwsbrief;
  • Toestemming voor vermelding VIBA-lidmaatschap.

Het lidmaatschap wordt aangegaan voor de periode van één jaar en kan op elk gewenst tijdstip ingaan. Opzegging geschiedt schriftelijk, uiterlijk vóór 1 december van het lopende jaar. Het contributiejaar loopt van 1 januari tot en met 31 december. De ingangsdatum van het lidmaatschap is altijd op de 1e van de maand.

Soorten lidmaatschap

Er zijn 3 soorten lidmaatschappen:

• bedrijfslidmaatschap voor bedrijven, verenigingen en stichtingen (€ 75,00 excl. btw per jaar);
  • persoonlijk lidmaatschap (€ 75,00 excl. btw per jaar);
  • studenten lidmaatschap (€ 25,00 excl. btw per jaar).

Als U de vereniging wilt ondersteunen maar geen lid wilt worden dan kunt u ervoor kiezen om donateur van de vereniging worden, vanaf € 25,- per jaar.

Aanmelden

Om lid/donateur te worden van de Vereniging Integrale Bio-Logische Architectuur kunt u het digitale lidmaatschapsformulier invullen of u kunt contact opnemen met het secretariaat van de VIBA: secretaris@vibavereniging.nl .

Als u donateur wilt worden, kunt u dat op het formulier aangeven. Wij hopen u te mogen begroeten als lid of donateur van de VIBA.

Aan het lidmaatschap zijn de rechten en verplichtingen verbonden zoals opgenomen in de statuten van de vereniging herziend.

Aan het lidmaatschap wordt geen (kwaliteits-)keurmerk verbonden. Het lidmaatschap geeft geen enkele informatie omtrent de kwaliteit van producten, diensten of bedrijven. Naar wens mag – alleen in tekstvorm – vermeld worden dat men lid is van de VIBA.