VIBA wil graag zoveel mogelijk van de vergaarde kennis en informatie overdragen aan geïnteresseerden. Dit kunnen architecten zijn, aannemers, studenten, maar ook opdrachtgevers en ontwikkelaars.

Dit doen wij onder meer door het organiseren van evenementen en studiedagen, maar ook door het samenbrengen van leden en geïnteresseerden via deze website en via verschillende actieve werkgroepen. Belangrijk hierbij is niet alleen de kennisoverdracht, maar ook de uitwisseling van ideeën en kennis tussen de leden en geïnteresseerden onderling.

ma di wo do vr za zo
Droge Voeten – portretten van waterveiligheid 09:00
Droge Voeten – portretten van waterveiligheid
jul 9 @ 09:00 – sep 9 @ 18:00
Droge Voeten - portretten van waterveiligheid @ ABC Architectuurcentrum Haarlem | Haarlem | Noord-Holland | Nederland
Fotografen werpen hun blik op waterveiligheid en architectuur Nederland en water vormen een heilige twee-eenheid. Het één kan niet zonder het ander. Voor de expositie DROGE VOETEN in het Haarlems Architectuurcentrum ABC hebben drie fotografen
Nazomeren en praten over klimaatverandering 16:00
Nazomeren en praten over klimaatverandering
sep 5 @ 16:00 – 20:00
Nazomeren en praten over klimaatverandering @ Zandfoort aan de Eem | Amersfoort | Utrecht | Nederland
Het was een warm, broeierig voorjaar. De veranderingen in het klimaat worden steeds meer voelbaar en ook op de bureaus van adviesbureau Haver Droeze en architectenbureau SVP broeit het van de ideeën en oplossingen voor
VIBA-Café: Daan Bruggink over Biophilic design 19:30
VIBA-Café: Daan Bruggink over Biophilic design
sep 6 @ 19:30 – 22:00
VIBA-Café: Daan Bruggink over Biophilic design @ VIBA-Expo | 's-Hertogenbosch | Noord-Brabant | Nederland
Het eerste VIBA-Café van het nieuwe seizoen gaat over Biophilic design. Ir. Daan Bruggink van ecologisch architectenbureau ORGA Architect legt uit hoe het komt dat een mens zich beter voelt in een natuurlijke, ofwel biophilische omgeving.

Inschrijven nieuwsbrief

VIBA GROEIT HARD IN HET AANTAL LEDEN