VIBA wil graag zoveel mogelijk van de vergaarde kennis en informatie overdragen aan geïnteresseerden. Dit kunnen architecten zijn, aannemers, studenten, maar ook opdrachtgevers en ontwikkelaars.

Dit doen wij onder meer door het organiseren van evenementen en studiedagen, maar ook door het samenbrengen van leden en geïnteresseerden via deze website en via verschillende actieve werkgroepen. Belangrijk hierbij is niet alleen de kennisoverdracht, maar ook de uitwisseling van ideeën en kennis tussen de leden en geïnteresseerden onderling.

ma di wo do vr za zo
VIBA-Café Bij ANNE in Utrecht 19:30
VIBA-Café Bij ANNE in Utrecht
jan 10 @ 19:30 – 22:00
VIBA-Café Bij ANNE in Utrecht @ ANNE
Het gaat nu echt gebeuren. Het VIBA-Café verhuist naar ANNE in Utrecht. ANNE (Alle Nederlanders Naar Energieneutraal), een stichting zonder winstoogmerk, richtte een comfortabele (werk)plek en informatieruimte in, vlak bij het Utrechtse Centraal Station, waar
Allerlaatste VIBA-bijeenkomst bij VIBA-Expo met Peter Schmid! 19:30
Allerlaatste VIBA-bijeenkomst bij VIBA-Expo met Peter Schmid!
jan 24 @ 19:30 – 22:00
Allerlaatste VIBA-bijeenkomst bij VIBA-Expo met Peter Schmid! @ VIBA-Expo,
Op 24 januari op een zeer speciaal VIBA-CAFÉ nemen we afscheid van de vertrouwde locatie bij de VIBA EXPO in de Gruyterfabriek in ’s Hertogenbosch. Tijdens deze laatste bijeenkomst in het Peter Schmid auditorium zal

Inschrijven nieuwsbrief