VIBA Praktijkcafé op 16 juni over ‘Mens en Architectuur’.

Op dinsdag 16 juni is er een VIBA Praktijkcafé met als onderwerp ‘Mens en Architectuur’. Tijdens dit praktijkcafé zal Paul van Panhuys van de Stichting Mens en Architectuur een inleiding geven over de basis principes van de ‘Organische Architectuur’. Het blijkt dat deze basis principes lang niet bij iedereen bekend zijn. Vervolgens gaan we met elkaar kijken en onderzoeken hoe wij in de praktijk omgaan met het ‘organische ontwerpen’; hoe ga je daarbij te werk, wat zijn daarbij jouw uitgangspunten en wat wil je bereiken. Het doel van het Praktijkcafé is om van elkaar te leren en inspiratie op te doen.

Het praktijkcafé wordt van wegen de corona maatregelen dit keer gehouden in de zaal Ruim Zicht bij ANNE, Veemarktplein 41 te Utrecht. Het begint om 16.00 uur en duurt uiterlijk tot 20.00 uur. Halverwege worden broodjes en soep geserveerd op kosten van de VIBA.
Aanmelding is verplicht. Vanwege de corona maatregelen kunnen maximaal 14 personen deelnemen aan het Praktijkcafé.
Je kunt je aanmelden door een email te versturen naar [email protected]