Als u lid wil worden van de VIBA, stuur dan een email naar [email protected]

De VIBA is een actieve vereniging van spraakmakende architecten, bouwers en landschapsontwikkelaars en geïnteresseerde liefhebbers van architectuur en landschap.
Als VIBA-lid ondersteun je de visie van de Vereniging. Je hebt via persoonlijk contact, lezingen en symposia en de sociale media toegang tot het groeiende netwerk van gedreven VIBA-leden, bestaande uit architecten, landschapsdesigners, ontwerpers, bouwers, aannemers en studenten.

Het VIBA-lidmaatschap is aantrekkelijk voor zowel professionals, studenten, als particulieren.

Soorten lidmaatschap

Er zijn 2 soorten lidmaatschap:

1. standaard lidmaatschap

(€ 95,00 per jaar, of meer)

• Leden mogen op de Ledenpagina een persoonlijk profiel plaatsen. Dit profiel is voor alle bezoekers van de website zichtbaar.
  • Leden ontvangen een keer per maand de VIBA-Nieuwsbrief en de VIBA-Berichtenbrief.
  • Leden mogen ook het VIBA-logo in al hun correspondentie en eigen media gebruiken.
  • Zij hebben gratis toegang tot alle VIBA-Café’s en VIBA-Praktijkcafé’s en zijn van harte uitgenodigd om actief deel ten nemen aan de organisatie van de vereniging.
  1. studenten lidmaatschap

(€ 25,00 per jaar, of meer)

• Studentenleden zijn lid tegen een sterk gereduceerd tarief.
    Ze hebben gratis toegang tot alle VIBA-Café’s en VIBA-Praktijkcafé’s.
  • Studentenleden ontvangen een keer per maand de VIBA-Nieuwsbrief.

Het lidmaatschap wordt aangegaan voor de periode van één jaar en kan op elk gewenst tijdstip ingaan. Opzegging geschiedt schriftelijk, uiterlijk vóór 1 december van het lopende jaar. Het contributiejaar loopt van 1 januari tot en met 31 december. De ingangsdatum van het lidmaatschap is altijd op de 1e van de maand. U bent vrij om boven uw jaarlijkse contributie iets extra over te maken.

Donateur worden kan ook

Als U de vereniging wilt ondersteunen maar geen lid wilt worden dan kunt u er ook voor kiezen om donateur van de Vereniging te worden. Dit kan voor € 25,- per jaar, of meer. U geniet als donateur niet alle voordelen die de leden wel genieten; u kunt wel kosteloos onze VIBA-Café’s bezoeken. En natuurlijk ontvangt u onze Nieuwsbrief en VIBA-Berichten.

Aanmelden

Om lid/donateur te worden van de VIBA kunt u de knop gebruiken bovenaan deze pagina. U kunt ook contact opnemen met het secretariaat van de VIBA: [email protected]. Als u donateur wilt worden, kunt u dat op het formulier aangeven. Wij hopen u te mogen begroeten als lid of donateur van de VIBA.

Aan het VIBA-lidmaatschap zijn de rechten en verplichtingen verbonden zoals opgenomen in de statuten van de vereniging herziend.
Aan het lidmaatschap wordt geen (kwaliteits-)keurmerk verbonden. Het lidmaatschap geeft geen enkele informatie omtrent de kwaliteit van producten, diensten of bedrijven.