VIBA nieuwsbrief vrijdag 18 december 2015
VIBA-NIEUWSBRIEF    KERST EN NIEUWJAAR
HET BESTUUR  EN DE VIBA-NIEUWSBRIEF WENSEN IEDEREEN
SCHRIJF MEE VOOR DE VIBA WEBSITE

De VIBA-nieuwsbrief nieuwe stijl wordt vorm gegeven gelinkt aan de website. Nieuws en interessante informatie alsmede belangrijke documenten uit het verleden worden geleidelijk eraan toegevoegd. Leden reiken steeds meer informatie aan voor plaatsing. We zullen handzame tips opstellen om deze zelf op de website te plaatsen. Elk nieuw document wordt daarna met een link vermeld in deze nieuwsbrief.

VERSLAG VAN DE WEBSITE-INSTUIF

Vrijdagmiddag 11 december was een (eerste) website-instuif in Den Bosch bij VIBA-expo. Het aantal deelnemers was onder het gedroomde aantal. Niettemin werd er enthousiast gesurft op onze site. Daarbij kwamen nogal wat kleine onvolkomenheden aan het licht, zowel in diverse teksten als in  functionaliteit. Er zal ook een digibeten-wegwijzer worden geschreven “hoe je eigen lid-profiel op de site te zetten”. Bijkomende onderwerpen passeerden de revue, zoals het publiek maken van beschikbare digitale archieven en het scannen van VIBA-uitgaven, zoals drukwerken rond lustrum-vieringen. Op voorstel van de jubileumcommissie - die hier een dag eerder vergaderde - werd al gesproken over een speciale uitgave in november 2016 van het helaas niet meer verschijnende “Gezond Bouwen en Wonen”. Kortom: een productieve middag!

LEDENBERICHTEN
Heb je iets interessants gezien of (mee-)gemaakt? Deel het met andere VIBA-leden en plaats een Ledenbericht op onze website.
Kunstreis naar Baskenland: wie gaat er mee?

Wegens groot succes in september jl. heeft interieurarchitect en beeldhouwer Jan Franssen besloten in het voorjaar (30 april-8 mei) en het najaar (5-13 september) van 2016 opnieuw een kunstreis [...]  Lees Verder

WERKGROEPEN
Binnen de VIBA zijn er negen werkgroepen actief. Die zijn te zien op onze website. Neem contact met hen op om eens te kijken.