VIBA leden bericht
 VIBA-Berichten april 2016
Vibavereniging             Viba op facebook
VIBA is een onafhankelijk kennisplatform van mensen met een maatschappelijke visie, bouwers en (landschaps-)architecten, die hun kennis over gezond bouwen en wonen graag willen delen en uitwisselen met professionals en particulieren. Hou onze agenda en nieuwsbrief in de gaten voor al onze activiteiten en de maandelijkse VIBA-Café's in Werkplaats De Gruyter in 's-Hertogenbosch!

AGENDA VIBA VERENIGING

• 07 april 19.30 VIBA Café: Emmaus Feniks     Marja Ebbers

• 12 mei  19.30 VIBA Café: Kalkhennepbouw  Ralf van Tongeren

VIBA-Café 7 april: Sociaal en down-to-earth wonen en werken bij Emmaus Feniks

In een prachtig oud klooster bij Venlo wonen en werken de mensen van Emmaus Feniks. In het VIBA-Café van 7 april komt Marja Ebbers hun bijzondere manier van samenleven, die al vele tientallen jaren zijn vruchten afwerpt, toelichten.

Marja: “Samen wonen en werken wij in ‘uitgebreid gezinsverband’, met en voor elkaar, ongeacht afkomst, religie of verleden. Idealist en hulpzoeker, hand in hand. Het doel: er samen voor zorgen dat mensen vanuit een soms wanhopige situatie weer een eigen bestaan kunnen opbouwen." Lees verder

aanmelden VIBA-Café: mail naar secretaris@vibavereniging.nl aanvang: 19.30 uur entree: gratis plaats: VIBA-Expo, Werkplaats De Gruyter,  De Gruyterfabriek, Veemarktkade 8, gebouw F, ’s-Hertogenbosch
Mail voor meer info