Sponsorleden

stedenbouwkundige adviseur landschap
Hans Crone
  1. sponsorlidmaatschap voor bedrijven, verenigingen en stichtingen

(€ 200,00 excl. btw per jaar)

• Sponsorleden laten zien dat zij de VIBA-vereniging een warm hart toedragen. De VIBA-Vereniging doet daar graag wat voor terug. Alle Sponsorleden staan, duidelijk zichtbaar, met hun eigen logo en een link naar de eigen website op de VIBA-website. Hiermee genereren zij aandacht voor hun bedrijf bij een groot aantal geïnteresseerden: VIBA-leden en een snel groeiend aantal bezoekers van de website.
  • Sponsorleden ontvangen een keer per maand de VIBA-Nieuwsbrief en de VIBA-Berichtenbrief.
  • Sponsorleden mogen ook het VIBA-logo in al hun correspondentie en eigen media gebruiken. Zij hebben gratis toegang tot alle VIBA-Café’s en VIBA-Praktijkcafé’s en zijn van harte uitgenodigd om plaats te nemen in een van de actieve VIBA-Werkgroepen.
  • Sponsorleden vullen, net als alle overige leden, hun profiel in op de Ledenpagina van de VIBA-website. Dit profiel is openbaar.
  • Sponsorleden kunnen persoonlijke berichten plaatsen in de rubriek “Ledenberichten” en worden van harte uitgenodigd interessante artikelen en projecten in te sturen voor op de website (VIBA-kennis).