Afgelast: “Doe niet luchtig over ventileren”: symposium VIBA-Expo

Kosten:
Contact:
VIBA-Expo
Afgelast: "Doe niet luchtig over ventileren": symposium VIBA-Expo @ VIBA-Expo | 's-Hertogenbosch | Noord-Brabant | Nederland

Doe niet luchtig over ventileren!

Dit symposium is afgelast

VIBA-Expo nodigt u uit voor het symposium ‘Ventileren is een noodzaak voor mens en woning’. Dit is het tweede symposium in een reeks bijeenkomsten over klimaat- en energie-neutraal bouwen. Het eerste ging op 8-6-2017 over Isoleren, het tweede gaat op 12-10-2017 over Ventileren, het derde gaat op 16-11-2017 over Energie. Vervolgsymposia zijn in voorbereiding.

Isoleren en ventileren lijken elkaar tegen te werken: isoleren houdt energie vast en ventileren laat energie ontsnappen. Beide zijn echter noodzakelijk voor onze gezondheid en comfort. Internationaal en nationaal is afgesproken dat we vanaf 2050 een energie neutrale samenleving hebben. Hoe gaan wij dat bereiken? Anders isoleren? Anders ventileren? Alternatieve, duurzame energie? Anders financieren? Een hopeloze uitdaging? Nee, natuurlijk niet!

VIBA-Expo deelt met u graag een aantal innovatieve duurzame oplossingen. Wij nodigen u uit samen kennis, kunde en ervaringen te delen. En uiteraard waar mogelijk, nieuwe wegen te bewandelen en nieuwe toepassingsoplossingen te vinden.

In dit symposium worden nut en noodzaak van ventileren belicht en innovatieve technieken getoond. Er wordt ingegaan op uitvoeringsaspecten en betaalbaarheid. Tijdens de markt en de lunch is er uitgebreid gelegenheid om te netwerken.

Locatie De Gruyter Fabriek, Veemarktkade 8, Ingang F, Ruimte 5224, in ’s-Hertogenbosch

10:00       Introductie door VIBA-Expo (drs. Paul Masselink en ir. Anne Ubbels)

11:00       Markt (samen met bedrijven)

12:15       drs. Martin Kleintunte schetst zijn ervaringen als innovatie coördinator TBI

13:00       Netwerklunch en markt.

Meer info bij info@vibaexpo.nl.